Tenk å kunne se verden fra en flues perspektiv....
Velkommen til BLOGGEN min!

onsdag 20. januar 2010

God morgen


Nydelig morgen i dag. Hadde kjørt guttene til skolen, og da jeg kom hjem igjen var det veldig glatt i oppkjørselen vår i dag, nyttet ikke å prøve på å rygge opp og svinge inn under altanen, som jeg pleier.... spannt og gled ned igjen. Måtte ta en tur opp på toppen av feltet og snu, så jeg kunne kjøre opp rett frem og stå foran garasjen.  Men står godt der da! Så gikk jeg inn og vasket gulvet i gangen, som jeg har tenkt på i noen dager nå.. godt å gjøre sånt tidlig på dagen.  Så gikk jeg opp og skulle finne kaffe og frokost, og ser ut, på DEN nydelige himmelen, som bare skriker om å foreviges.... klart jeg finner frem fotoapparatet og tar noen bilder!! Vanskelig å få frem på bilder akkurat slik man opplever det, men viser her et ubehandlet bilde som ikke er så veldig langt fra sånn det opplevdes. Og ser ferja er på vei ut...så fint, det gir liv til bildet! Så nå er det på tide med litt kaffe, og en god frokost! Ha en flott dag!!

2 kommentarer:

  1. flott blogg du har. fant deg på farshus.no...jeg bor på Bokn ikke langt fra deg - sjøveien - du finner meg på Kari Nesse Hetland.

    SvarSlett
  2. Enige i at det motivet ropte, det ropte på meg også, so eg også tok samme bildet - trur d va to morgona eg tok bilder - og sola og lyset og alt va like fint!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil skrive en kommentar

Fine taler

Viktig video!! En utrolig god og tankevekkende video!!

For Norsk tekst; trykk på CC

Mine videoer på VIMEO

Favorittsanger

Powered By Blogger