Tenk å kunne se verden fra en flues perspektiv....
Velkommen til BLOGGEN min!

mandag 15. februar 2010

Morsdag, Valentinsdag og Fastelavensøndag

Leser på en nettside at det er ikke ofte at desse tre begivenhetane faller på samme dagen. Bare tre - fire ganger på 100 år...
Sist gang det skjedde var i 1999, da ventet jeg mitt første barn, var altså ikke mamma enda..
Nå i 2010, feiret jeg dagen uten mine barn.. bare hentet de hjem på kvelden. Men helt ok, fikk et nydelig hjerte med roser i av min kjære mann. Og en god klem av guttene på kvelden.
Neste gang det blir tredobbel dag er i 2021...og etter det i 2083.
Men vil selfølgelig møte barna mine og mannen min med et kjærlig smil til glede og uppmuntring hver dag, ikke bare den ene dagen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil skrive en kommentar

Fine taler

Viktig video!! En utrolig god og tankevekkende video!!

For Norsk tekst; trykk på CC

Mine videoer på VIMEO

Favorittsanger

Powered By Blogger