Tenk å kunne se verden fra en flues perspektiv....
Velkommen til BLOGGEN min!

torsdag 26. mai 2011

AWARD!!


Blogg award 



Jeg fikk en blogg award hos www.mettehobby.blogg.no idag, hvor utfordringen er dette:
1) Link til den som gav deg awarden
2) Besvar spørsmålene
3) Gi prisen videre til 1-10 andre blogger.


Her følger spørsmålene:
Hvorfor startet du å blogge?
- Utgangspunktet for bloggingen min var å dele bilder av detaljer i naturen, siden jeg elsker macro-fotografering. Har oppdaget en helt "ny" verden gjennom å gå nærmere innpå alt jeg fotograferer. Etterhvert er det også blitt viktig å dele ord og tanker, som jeg illustrerer med egne bilder. 
Hvilke blogger følger du?
Følger flere Foto-blogger med natur, fugler, sommerfugler, macro....m.m. Også håndarbeid og interiørblogger. Så kjekt å se hva andre kan og holder på med! Inspirerende!! Ellers følger jeg fine blogger med godt innhold!
Favoritt makeup-merke
Ikke noen...
Ditt "må-ha-på" makeup
Ikke noen...
Favoritt klesmerke
Har ikke noen favorittmerke.. :)
Favorittfarge
 Lilla, gul, lyseblå  :)
Favorittfilm
"Ben Hur" 
Hvilket land vil du besøke, og hvorfor?
Italia! Mange steder der jeg ikke har besøkt enda.. f.eks. Venezia!! 
Parfyme?
Laura
De bloggene som får award hos meg er disse:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil skrive en kommentar

Fine taler

Viktig video!! En utrolig god og tankevekkende video!!

For Norsk tekst; trykk på CC

Mine videoer på VIMEO

Favorittsanger

Powered By Blogger