Tenk å kunne se verden fra en flues perspektiv....
Velkommen til BLOGGEN min!

tirsdag 16. august 2011

Frihet



Jeg har en venn som har gitt sitt liv for at jeg skal få leve.
Det finnes intet alternativ, det nytter ikke å streve.
Fordi jeg lever så milevidt i fra Guds vilje med livet mitt,
fikk jeg dommen, slik lød den: Du skal dømmes til døden!
---------
Denne dommen er absolutt, og jeg kan ikke anke.
Men når jeg innser at alt er slutt, har Gud en frelsende tanke:
Til jorden sender Han Jesus som tar på seg både min skyld og dom,
og når han drepes uskyldig, blir min dødsdom ugyldig.

---------
Tenk jeg skal ikke dø fordi Jesus døde istedet!
All min dødsangst er nå forbi, den er byttet med glede.
Ja, Jesus hjelp meg å klart forstå at det livet jeg lever nå,
det er ditt liv alene,det er deg jeg skal tjene.


2 kommentarer:

Veldig hyggelig om du vil skrive en kommentar

Fine taler

Viktig video!! En utrolig god og tankevekkende video!!

For Norsk tekst; trykk på CC

Mine videoer på VIMEO

Favorittsanger

Powered By Blogger