Tenk å kunne se verden fra en flues perspektiv....
Velkommen til BLOGGEN min!

fredag 23. september 2011

9 år siden

Tenker på at det allerede er 9 år siden jeg fikk min prins nr. 2. :) Og jeg fant da ut at det virkelig gikk an å elske to barn like høyt. Og at førstemann ble plutselig VELDIG stor!  Er så utrolig takknemlig for de to guttene mine! Herren er god, han kan få en ørken til å blomstre... og han vender sorg til glede gang på gang. 

Bilder fra 9 års bursdagen...
Å være mamma er verdens største gave
å være mamma er vanskelig
å være mamma er fantastisk
å være mamma er glede
å være mamma er sorg
å være mamma er vakkert
å være mamma er ufortjent
å være mamma er kjærlighet
å være mamma er fyllt av overraskelser
å være mamma varer livet ut



Jes 66, 13: Som moren trøster sin sønn,
        slik vil jeg trøste dere

2 kommentarer:

  1. Så nydelig skrevet!!! <3 Kan jeg lane det lille mammadiktet på bloggen min, og linke til deg? Nydelig! Ja, Herren er virkelig god, og vender sorg til glede gang på gang!! God bless!!

    SvarSlett
  2. Takk for fine ord, Gunn Mette!! Klart du kan låne diktet, så kjekt du likte det! :) Velsignet dag til deg og dine! klem a

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du vil skrive en kommentar

Fine taler

Viktig video!! En utrolig god og tankevekkende video!!

For Norsk tekst; trykk på CC

Mine videoer på VIMEO

Favorittsanger

Powered By Blogger