Tenk å kunne se verden fra en flues perspektiv....
Velkommen til BLOGGEN min!

søndag 11. september 2011

Nydelig konsert


Lynda randle hadde ein nydelig konsert i Skudehallen




http://www.we7.com/album/Lynda-Randle/Woman-After-Gods-Own-Heart?m=0









Fikk autograf i CDén jeg kjøpte, og ser nå at hun også skrev "Psalm 121" :
Herren er din vokter
121En sang ved festreisene.
        Jeg løfter mine øyne opp mot fjellene:
        Hvor skal min hjelp komme fra?
   
  2 Min hjelp kommer fra Herren,
        han som skapte himmel og jord.
   
  3 Han lar ikke din fot bli ustø,
        din vokter blunder ikke.
   
  4 Nei, han blunder ikke og sover ikke,
        Israels vokter.
   
  5 Herren er din vokter, Herren er din skygge,
        han er ved din høyre hånd.
   
  6 Solen skal ikke stikke deg om dagen
        og månen ikke skade deg om natten.
   
  7 Herren skal bevare deg fra alt ondt
        og verne om ditt liv.
   
  8 Herren skal bevare din utgang og din inngang
        fra nå og til evig tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil skrive en kommentar

Fine taler

Viktig video!! En utrolig god og tankevekkende video!!

For Norsk tekst; trykk på CC

Mine videoer på VIMEO

Favorittsanger

Powered By Blogger